11 Eylül 2011 Pazar

canım wicked_stardust'um benden kekin tarifini istemiş..Vermem mi??

Şinci 3 yumurtayı kaba kır sonna bir su bardaa şeker ile bi güzel çırp... eritilmiş yarım paket (ben daha az koyuyorum) margarini de ekleyerek az daha çırp..Efenim sonna kabartma tozunu ve yarım paket kakaoyu da içine bocaaa! Şimdi o karışım şaane bir çikolata sos halini almış olmalı..Bi bardaanı ayır sosun geri kalan sosun içine üj bardak un ilave et ve iyice karıştır ki topak topak olmasın..Sonna da işte bilinen seramoni kek kalıbını yağla ve kek karışımını içine dökü döküvee..Yolla fırına ablası 200 derecede piştiğini annarsın artık di mi? Olmadı bıçak batır işte..
Sıcak sıcak kuzuyu al fırından bi bardak sosu ısıcakken keke yedir güzelce..

hepsi bu!

affiyet bal şeker pıtır pıtır kaloriii :)



1 yorum:

biberli dedi ki...

he ıslak kek mi bu? ben ıslak keke, seksi kek de diyorum :)) ay ne ayıp...vala adamı asarlar, böle demiim ben ;)) benim de canım çekti, yapiim...ama wicked'ım da benim de hipoglisemilerimiz var, e nolcak? hehe bunu diyorum ama çantamun ön gözünde acil durumlar için bi tadelle ile geziyorum :)))) böle enteresanım..neyse caz yapmiim daha fazla, kek yapim ben de..afiyet olsun şeker olmasın ;)