4 Mayıs 2012 Cuma

MAGİC TOUCH

Sanıyordum ki o zamanlar beni bir daha kimse bu kadar mutlu edemez..Beni ondan daha iyi kimse tanıyamaz..Yüzüme o gülümsemeyi kimse bir daha yerleştiremez sanıyordum..Ama Ankara bi kez daha şaşırttı beni :)

Başı-boş ordan oraya savrulurken direniyor ve bekliyordum ama sonumu da pek iyi görmüyordum..Güvenemiyordum kimselere..Kolay mıydı bir kişiyi en baştan tanımak teslim etmek kendini? Savunmasız bir durumdaydım ve her an yanlış şeyler yapabilirdim..

İstanbul'dan Ankara'ya göç zamanında ailemi,arkadaşlarımı ve elbette büyüdüğüm Kadıköy'ü arkamda bırakacaktım bişi daha bırakacaktım geride sarı kafamın şekilden şekile girmesini sağlayan ve yüzümde kocaman gülümsemeye sebep olan canım biricik kuaförümü..

Hayatım boyunca saçlarımı sadece iki kişi şekillendirmişti..İlki çocukluğumdan ilk gençliğime ve sonrasında erken kadınlığıma uzanan Yalçın Kan..İkincisi Yakup..London kuaför....Beni ben yapan tarzın ilk yaratıcısı..Kendimi daha iyi hissetmeme sebep olan kişi..Şimdi artık Ankara'da da ağzımı açmadan oturduğum ve kendimi ellerine bıraktığım kuaför-sanatçım Magic Touch'dan Ferhat Özkan..ta-ta-taaa!!!




Ya ben saçımı yaptırırken neblim işte oje sürdürürken felan felan kendimi rahat hissetmeliyim..Böyle içeri girince kapıdan ona buna selam verip azcık laflayıp,kahve içerken kurabiye yiyip bi tane daha var mııı diye sormalıyım..Böyle kasıntı kasıntı duramam yani..Tanıyan bilir :)Ama efenim zor beğendiğimden kelli işinde çok iyi olan insanlar da olmalı..İşte orası MAGIC TOUCH..Valla bak onnarı çok seviyorum diye demiyorum..Biz Şirinella ve Durişko ile gittiğimizde Emine ve Ezgi'ye havale..Kızlarla o kadar sevecen ilgileniyorlar ki..Ebru zaten işinde şahane bir güzellik uzmanı ve kaş ve makyaj bence ondan sorulur..Suzan abla Ankara'da edindiğim hakkaten bir abla..Bi insanın eli bu kadar mı hafif olur bi insanın sohbeti bu kadar mı şeker olur..Suzan ablaa seviyorum seni! :))

Deniz'e para verirken bile zorlanmıyorum düşünün..Evet evet o kasa sorumlusu :)))

Ve elbette bence bir sanatkar o..Sayın kuaförüm Ferhat Özkan..Bigün bile asık suratlı,konuşmaz görmedim onu..İşinin arasında asla başka bir iş almayan uzun yıllardır bu işi layıkıyla yapan sayın Özkan bey..En güzeli de nasılsa artık buraya geliyor deyip fön çekerken bile maksimum profesyonelliği bırakmaması..Yeni saç kesimimi hergün mutlaka bi kişi soruyor..Her seferinde ona da söylüyorum yine sordu biri diye..Sakin bi şekilde gülümsüyor."heh demedim mi ben sana" gülümsemesi o..

böyleyken böyle..mutluyuz yani biz burda..Hep beraber..

diğer çalışan herkese selamlar burdan,sevgiler..Yarın sabah görüşürüz...









Magic Touch Bayan Kuaförü

Güvenevler Mah. Şili Meydanı 5/A Kavaklıdere/ ANKARA

Tel:0 312 466 16 29-30

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bende huseyın bey ıcın aynı seyı soyluyorum muhtesem bır ellerı var ya sacım boyam topuzum ona aıt her gıttıgımde herkes guler yuzlu saclarım benım herseyım ve ben onları en sedıgım kuaforum huseyın beye emanet edıyorum ve ınanın sonuc super her goren yoldan cevırıp soruyor herkes huseyın beyın numara ve calıstıgı yerın adresını soruyor huseyın bu sac konusunda super arkadaslarım cevrem hepsi huseyın beydee ellerıne saglık sacım cok havalıı :) huseyın beyı tavsıye ederım ınanın mutlu cıkıcaksınız ve ben gelın basımı ona yaptırdım herkes bayıldı :) arkadaslarım gelın bası ıcın huseyın beyde tesekkurler huseyın :)

Adsız dedi ki...

huseyın bey super sac yapıyor evet katılıyorum o kuafor ankaranın en ıyı kuaforu gelın sacımı kesımımı huseyın bey yaptı ve cok mutluyum memnunum bnmde cevrem herkes huseyın beyde sac uzmanı : huseyın vargeloglu cook tesekkurler huseyın ellerıne saglık o kuafor baska bır kuafor herkes sevecen ferhat bey ısmaıl bey herkes :) kuaforun doğru adresı kızlar smdı oraya kosun :)