7 Mayıs 2010 Cuma


Bu haftayı böyle kapatıyorum ben...


İyi tatiller millet....



"kusuruma bakmayın benim canlar bağışlayın beni
ben davullara bayraklara aldırmayan bir padişahın yoluna deli divane olmuşum
cok uzaklardan yürüyen bir adam gibiyim ben ,çok uzaklardan geçen bir hayal gibi
hadi ben bensiz geleyim, hadi sen sensiz gel
tenden azade ne varsa şu ırmağın içinde, soyunalım iki can dalalım şu ırmağa haydi
bu kupkuru yerde yakınmadan gayri ne gördük, bu kupkuru yerde zulümden gayri ne gördük
bu ırmakta ne ölmek var bize ,ne gam var, ne dert ne keder
bu ırmak alabildiğine yaşamaktan, iyilikten ,cömertlikten ibaret
durma, çabuk ol gelemem deme, ne evet demek yaraşır sana ,ne hayır
senin şanına sade gelmek yaraşır dostum, senin şanına sade gelmek yaraşır "


Hz.Mevlana






Duydum ki Bizi Bırakmaya Azmediyorsun Etme


Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun etme
Başka bir yar başka bir dosta meylediyorsun etme

Sen yadeller dünyasında ne arıyorsun yabancı
Hangi hasta gönüllüyü kasdediyorsun etme

Çalma bizi bizden bizi gitme o ellere doğru
Çalınmış başkalarına nazar ediyorsun etme

Ey ay felek harab olmuş alt üst olmuş senin için
Bizi öyle harab öyle alt üst ediyorsun etme

Ey makamı var ve yokun üzerinde olan kişi
Sen varlık sahasını öyle terk ediyorsun etme

Sen yüz çevirecek olsan ay kapkara olur gamdan
Ayın da evini yıkmayı kastediyorsun etme

Bizim dudağımız kurur sen kuruyacak olsan
Gözlerimizi öyle yaş dolu ediyorsun etme

Aşıklarla başa çıkacak gücün yoksa eğer
Aşka öyleyse ne diye hayret ediyorsun etme

Ey cennetin cehennemin elinde olduğu kişi
Bize cenneti öyle cehennem ediyorsun etme

Şekerliğinin içinde zehir zarar vermez bize
O zehiri o şekerle sen bir ediyorsun etme

Bizi sevindiriyorsun huzurumuz kaçar öyle
Huzurumu bozuyorsun sen mavediyorsun etme

Harama bulaşan gözüm güzelliğinin hırsızı
Ey hırsızlığa da değen hırsızlık ediyorsun etme

İsyan et ey arkadaşım söz söyleyecek an değil
aşkın baygınlığıyla ne meşk ediyorsun etme

2 yorum:

biberli dedi ki...

deniz'in saclari super olmus! cok ama cok yakismis! gule gule kullansin e miii? :)

hepinizi operim sevgili kadinlar grubuuu, zevkiniz devamli olsun insallah!

not: farkettim ki neredeyse bi haftadir "insallah-masallah" demiyorum...aa ne garippp :)))

Umudum dedi ki...

canımko,
ösledim...