15 Ağustos 2011 Pazartesi


okudum işte..ve bitti..Marilyn Monroe ve bilinmeyen hayatı...sanırım bunalıma girmek istiyorum..minör depresyon sarabilir misiniz bana lütfen..hep severdim biliyorsunuz marilyn'i..şimdi nasıl desem sanki tanıyorum onu..tanımışım gibi zamanların birinde..benden parçalar saklar gibi..okurken ruh halimde değişimler yaşadım..içime çekildiğim anlar oldu..o kadar iyi anladım ki onu..bu biraz sakıncalı gibi geliyor dimi kulağa? çocuklukta yaşadığım şeyler onun yaşadıklarının yanından bile geçmez elbette ama burda nasıl anlatayım şimdi paralellikler var gibi işte..kendimle başbaşa kaldığım son bi kaç yılda keşfettiğim bazı duygular..belki de uyuyabilmem ve erken farkedebilmem değiştirdi kaderimi..kim bilir? Ben bilirim!

bu yazı devam edecek ama şimdi biraz şarap içmeliyim..

0 yorum: