17 Ağustos 2011 Çarşamba


şincik ey okur..

noluyoo??

yani diyorum ki madar oğlanına döndük anasını satim!!

yafu giriyonuz okuyonuz görüyorum artıyo işte sayı..daaa..niye izlemiyonuz yafu!!

çok kırılıyorum..hassas bi yaratıkım ben!

limonatamdan da bi yudum içtikten sonna..nerde kalmıştık? yafu izleyin beni...napim daha? resim çekiyorum koştur koştur bloga ekle,kipat okuyorum bitti haydin bloga yaz..bi yere gidiyorum bakın diyorum negzel,paylaşıyorum..daa napimm??

izleyin işte sizde birascık? hımm?

olum kaç senedir yazıyorum sene başına düşen izleyici sayısı 3 len!!'

17 kişi var daha..ama en sonuncusu uluslararası nabberrrr?? italyan sanırım..

bunu da yaptım ya...!!

utanmıyorum fekat!


3 yorum:

Adsız dedi ki...

umuuuuuuuuuuudd ben burdayım ama sen nerdesin,özledim çok hem de öyle özledim ki artık küscem göremezsem.hem kendime hem sana küscem,ne bu yaa oynamıyorum ben.istiyorum tek.rose alcam gel bak,sen özlemedin mi beni.kapatıyorum artık teyzeliğin de bir sınırı var arkadaşımı istiyorum .taaa taaam susutum.tıp

Wicked_Stardust dedi ki...

canım benimm. her gün ne giydiğini yaz. aman bu da bugünkü kombinim diye reismlerini cek koy fiyatlarıyla, siktiriboktan DIY projeleri uydur. o zaman takip edilirsin anca, ben onu anladım. beklenen şey bu.

Umudum dedi ki...

dezzee gelcem as kaldıı..

wicked_stardust doruu diyorsun..ne diyim..kısmet..