27 Nisan 2012 Cuma

Böyle gitmez
Öfkeyle yanıyorsun
Böyle gitmez
Bırakalım bu son olsun
Koyu gölgeler içinde korkutuyor gözlerin
Biliyorum ki bakan sen değilsin
Uzak kalmışız ulaşmıyor sesin
Ne farkeder artık
Yolun ortasında inecek gibi
Bavulun hazır sesin ciddi
Çok badireden geçtik ama
Belki de artık vakti
Böyle gitmez
Sen bizi sevmiyorsun

Böyle bitmez
İçimde bu öfkeyle böyle bitmez
Eksiğiz İkimizde
Seni ben sulara çizdim göklere, aynalara
Kalbimdeki kendini anla
ve bu çocuksu çizgilerden al tamamla resmimizi
İlk durakta inen yolcular gibi
Yabancıyız senle yan yana
Belki geç kaldık herşeye
Ama son bir kez dinle beni
Böyle bitmez
Ben bize aşık oldum





Deniz ve Berin'e...

bazen hissettiğin boynundan çıkarıp duvara astığın o uzun mavi boncuklu kolyen gibi aşağı sarkıyor olduğun değil mi? saklama öyle..biliyorum.. fakat unutmamalı o kolyeyi sen her sabah tekrar alıp astığın yerden,koynuna takıyorsun ..kalbinin güm gümleri akşamdan sabaha yaşaması için yetiyor ona..anlayacağın mavi boncuklu kolye idare ediyor..ya sen?sen geceleri neyle besleniyorsun ertesi günü akşama bağlayabilmek için?

umud..
A
N
K
a
r
A




0 yorum: