25 Mayıs 2011 Çarşamba

Şimdi havalar ısındı ya..artık kısa kollularla çıkıyorus ya..iyot kokusu tüm yoldan çıkarıcılığıyla geliyor ya burnumuza burnumuza..

Ne zamandır aklıma düşen Üzüm Butik otel'i hayaller oldum..Tüm sevimliliği ile Bozcaada'da beni bekleyen o taş yapıyı..Ada'yı keşfim çokk eskilere dayanır..Taa üniversite yıllarına..Kaçıp kaçıp gider hiç bir yerde tadını bulamadığım şaraplardan ve ayazma'nın denizinden sarhoş olurdum..

Geçen sene yıllar sonra tekrar keşfettim Bozcaada'yı..Sevgili Uğur şahane ağırladı beni adada...Hım Uğur Üzüm otelin pek sevgili sahibi olur..Aslında ailecek (muhteşem ızgara balık yapan bir baba ve atom karınca gibi sürekli koşuşturan,şaane tatlılar yapan bir kızkardeş düşünün) ağırlıyorlar misafirlerini..Onnar sahiden otelde kalan insanları "müşteri" gibi değil beraber evlerini paylaştıkları misafirler gibi görüyorlar..yaşadım biliyorum..

Öyle ki sürekli her konuda aradığım (en son Uğur yaa en iyi midye dolmayı nerden bulurum abicim diye taciz etmiştim:) halde son derece kibardı Uğur..hehe..

Şimdik yaz geldi..Sezonu açıyoruz..E bu yaz da diğer yazlardan farklı..Esaretimden kurtuldum bu yaz her zamankinden özgürüm..O zaman napiyoruzzz hep beraber Üzüm butik otele gidiyorusssss....(cıstak cıstak müziği,her öğünde aynı şeyi yiyormuş hissi uyandıran açık büfeleri ve vıcık vıcık insan selini tercih ediyorsanız gözünüzü sevim uzak durun..Size gelmez ada)

bakınnnn;



BOZCAADA 1 tenedosbozcaada


ÜZÜM BUTİK OTEL 2 tenedosbozcaada


Uğur'cum..en kısa zamanda görüşmek üzre..

0 yorum: