12 Kasım 2010 Cuma



Neden böyle oluyor ki? Yani 1 kadın 6 insaat işçisi arkadaşımızla hangi koşullarda bir araya gelir..Üstelik boxerli 6 inşaat işçisiyle!!?? O kadın benim evet , bildiniz...Zor olmadı dimi? Yani ben işte ya..Ben varsam hiçbişey çok da şaşırtıcı değil..İyi bişi değil bu..Biliyorum..Allam sen beni koru yarebbim!

Dün öğlenden beri bişi yememiştim..Gökçe'mi gördük dün akşam..Tüli ile gittik..İyi oldu..Ona da bize de..ama hastaneye git ordan eve dön felan aç kalmışım..yatınca anladım...üşendim de yapmaya..az önce bişiler tıkındım karnım tok...aç aslan yazamıyor.. şimdi bi de tütüne gitcem..sonra bir lustral alcam ki hayatıma normal seyrinde devam edebileyim..şirket doktorumuz pek sevdiğimiz zat Erdal bey'e ikiye çıkartcam dedim usulca..korkutmadan..Kocaman açtı göslerini bana..Hayır Umud hanım'cım olmaz dedi..Hem siz güçlü kadınsınızdır ne gereği var didi..Güçlü kadın didi bana..Ühühüüüüğğ güçlü kadın didi...neyse bişiler bişiler velhasıl 1 dane yeterliymiş..Gerisi hırpalarmış bünyeyi..eh dedim...yazgıda ne varsa yaşicaz..eyvallah..

öyle işte..bi ineyim aşşa..gelcem,anlatcam birazdan..Siz boxerlı 6 inşaat işçisinde kaldınız di miğ?

Kalınız orda..kıpraşmayınız...anlatcam du sabret!

0 yorum: