27 Ekim 2010 Çarşamba



nasıl incinmiş bi şarkı , nasıl kırık nasıl dökük...O sebepten uzak durmak lazım aslında..Kendine güvenmeyen yanaşmasın..Yalnızlar! (her anlamda) lafım size...


Eski günleri unutalım mı??


Baştan başlayabilenlere..."Nasılsın?" diye sormaya cesareti olanlara...


Gel diyenlere , git diyenlere...Gel-git'lilere..


Afiyetle dinleyiniz..


Sözler Hüsnü Arkan ve ses de...






ay nerde dogsa oradaydik
dallarda zerdali cicekleri
savrulup gider ruzgar esince
butun bir bahar boyle gecti

anlardim aklindan gecenleri
sustukca konustuk sanki
sevdaymis yine bu icimizde
yillardir uyuyan diri

sessizlik sensin geceleri
fincana kahve koydum gel
bugun seytana uydum gel
ay dogdu dagin ustunden
dallarda beyaz cicekler

boyandim gecenin karasina
artik kimse kiramaz beni
o kül gibi deniz,o sessiz kız
kayıp bir sandala binip gitti
ne sen soyledin derdini
ne ben sevdigime inandim
unut gecen eski gunleri
bunca yil sonra nasilsin?

anlardim aklindan gecenleri
sustukca konustuk sanki
sevdaymis meger bu icimizde
yillardir uyuyan diri
sessizlik sensin geceleri

fincana kahve koydum gel
bugun seytana uydum gel
ay dogdu dagin ustunden
dallarda beyaz cicekler

0 yorum: