2 Mart 2010 Salı

İnce iş!



İncelikler yüzünden..

Çok acaip şarkıdır bu..Ta yüreğime dokunur..O küçük kız çocuğu benim bazen..Bazen kızım..
Yaşamadan anlayamadım..Tecrübe dedikleri şeyi..Acıta acıta, kanata kanata öğreniyorsun..ama sonunda hayat sen istemezsen yaralayamıyor artık seni.."Büyük laf" diye yazdım Gökçe'me az önce..


Tesadüfen mi bilemem ama karşılaşıyorsun istersen içinde kendinle..Minicik kız çocuğu duruyor ve sen anlatamıyorsun gördüklerini o'na..


Ben ne kadarını nasıl anlatabileceğim meleğe?


Bana anlatanlar oldu çok şükür..Hala bıkmadılar anlatıyorlar fısır fısır..Ürkütmeden
korkutmadan ama..Benim de öyle yapmam lazım..Ürkütmemek lazım kuşu zira,ince iş :)

********

Ya şimdi aradı Şirinella beni.Emziğini arıyorlarmış bulamamışlar "nereye sakladın emziğimi?" diye hesap soruyor bana zilli :)) Ben neler düşünüyorum o bana ne soruyor :)) Ay çok absürt oldu bu şimdi :))) Ben şinci ciddi de olamam :))))))

Neyse işte..Öğrenecek aramasını da bulmasını da diye bağlayayım ben bu iç dökme şeysini :)


Bi de dün yine Çin yemeği yedim üzerinize afiyet..Acaip bi şey önerdi Okan bana..Yemek olarak! :)

"General çikın.."
Bakınız bu..Çok acaipti çokkk..Hem tatlı hem acı..Değişik..




Bu da içinden ben çıkmış hali ve Luna ve nilo :)


Görüşürüz.

19 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu resimde Şirin çok tatlı çıkmış.
Sen harika bir annesin ve O'nu harikulade bir insan olarak büyüteceğine hiç şüphe yok.
Ee, aslandan da olan aslan olur değil mi:)
Eminim O'nu da uzaktan gözleyen melekleri olacaktır ilerde...
Sevgiyle

nilo dedi ki...

bu kızın bu fotosunu çok seviyorum...

Unknown dedi ki...

Yıllar seni kolay yakalayamaz,sen durup beklemessen !! ;)

Umudum dedi ki...

ya bu "adsız"ı bi yakalarsam var yaa...

Adsız dedi ki...

Bilmeni istesem adımı yazardım ama di mi:)

Umudum dedi ki...

gizemli kalmak seni iyi hissettirecekse öyle kal o vakit ne diyim?
ama benim tercih ettiğim bişi değil..biline.

Kemal dedi ki...

Gizemli kalmak gibi bir derdim yok, şakamı da bağışlayın lütfen.
Adım Kemal (Adsız)...
Sizi uzun zamandır takip ediyorum.
Doğallığınız ve kalemi - klavyeyi -bu kadar hisli ve güçlü kullanışınız ve sanki hayatımızdan biri gibi oluşunuz etkiledi beni.
Kızınıza olan aşkınız, arkadaşlarınıza bağlılığınız ve denemeleriniz çok gerçek.
Bu arada, işte yakaladınız, ne yapmayı düşünüyorsunuz:)
Sevgiyle

Kemal

Umudum dedi ki...

Gökçe bu yorum üzerine Umud bağımlılarının oluşturduğu elele tutuşmuş bir grup tasarlayıverdi..:) Grup sana "merhabaaaağğ Kemalllll diye selam veriyor (canlandır gözünde bir grup bağımlı terapi yapıyorlar)

Sen diyorsun ki merhaba ben Kemal umud bağımlısıyım..bağımlı grup seni alkışlıyor :)))))

Bunu yazdık sabah sabah koltuklardan tepetaklak düşüyorduk gülmekten :))))

memnun oldum:)
Sahiden Kemal mi ki adın??

Paranoyak olduğun izlenmediğin anlamına gelmez dimi ama? :))

biberli dedi ki...

şahsen bizzat ben kendm adınızın kemal olduğuna inanmıyorum....
"Kemal" inanılmaz bi isim demek istemiyorum, yani demek istediğim isminiz Kemal değil, o kadar. (iyi toparladım mı Umud:))

Neyse, merhaba Kemaaaaalllll!

(sandalyede sallanarak,elimde bir İngilizce kitabı, sana gayet psikopat ve şüpheli gözlerle bakarak söylüyorum bunu, biline)

Umudum dedi ki...

:)))))

dağıldım ben konuşamicim:))

Kemal dedi ki...

Hoş ve sıcak bir karşılama:)
Beklemiyordum bu kadarını, teşekkürler.
Ama yok, aslında beklemeliydim sanırım, size ait olan sizden yani sıcak olmalıydı ve oldu da.
Bağımlılık konusuna gelince, bunu yapan sizsiniz.
Şimdi birisi bana umud dese, döktürü veririm neleri sever neleri sevmez, nelerden zevk alır nelerden sıkılır:)
Bu sizin başarınız.
Ayrıca sürekli emzikle gezen bir şirin hayali de var kafamda:)
Neyse, hemen tüketmeyelim herşeyi.
Tekrar merhaba umud.

Kemal

biberli dedi ki...

çıkar kokusu bakalım...
difüzyon sağolsun... :))) hemen yayılıverir kokular, iyileri de kötüleri de....

neyse hoşgelmişsin Kemal...

senden beklentimiz, yazı yorumlarımıza yorum katman, onun dışında bir yoruma gerek duymuyoruz genel olarak....:)ancak belirteyim, bu grubun baş manyağı benim. yerimde gözün varsa, şimdiden anlaşalım derim...sonumuz hezimet olmasın...

umud'um gözüm üstünde, unutma canım.. ;)
öperim

Umudum dedi ki...

nefesin ensemde bitanem nasıl unuturum :))))

Kemal dedi ki...

Neden bir yalan veya kokusu çıkacak bir şey aradınız anlayamadım?
Kimsenin yerinde gözüm yok ki.
Ben baş köşede değil, taburede oturmayı tercih edenlerdenim.
Çok rahata alışmamalı insan, kolay vazgeçemiyor o zaman.
Sonuç olarak, karşılamanız çok güzeldi teşekkürler ama devamında yazdıklarınız sanırım bana ait değil.

Sevgiyle

Umudum dedi ki...

sevgili adsız, :)
aramızda kalsın ama Gökçe bir süredir konu ben olunca hassaslaşıyor...Lütfen üzerine alınma:)

Seviyor beni biliyor musun?

Geç gelen not:Söylediğin hoş şeyler için çok teşekkürler..Sıcak olmak ve yazdıklarımla ilgili..

Çok rahata alışmak konusunda çok katılıyorum sana..(Birinci tekille hitap etmemim sakıncası var mı?)

tekrar hoşgeldin..

Kemal dedi ki...

Eyvallah...

biberli dedi ki...

Aramıza kim katıla, hoş gele...
bir ard niyet yok, aramaya da gerek yok...

farkındaysan her şeye bi kahkaha karıştırmaya çalışıyoruz, yoksa her şey haddinden fazla ciddi oluyor, tatsızlaşıyor...

anlaştık mı Kemal?

Kemal dedi ki...

Aslında size hak vermiyor değilim.
Ben de böyle bir sayfada yazı yazsam ve birisi çıkıp selam ben Kemal dese benim de arkadaşlarımda o anda aramda bir fısıltı rüzgarı eserdi herhalde.
Kemal'in Kemal olması değil de tanıdığımız başka biri olma ihtimali bizi daha çok cezbederdi.
Neyse, sonuç olarak aksi ıspatlanana kadar herkes masumdur...

Sevgilerimle

Umudum dedi ki...

eyvallah...