19 Ocak 2010 Salı


Çok yoğun bi gündü :(
Çok iş yapmam lazım üstelik daha.

Bir kitap bitirmem lazım..
Bu haftasonuna kadar..Sıradakiler sitem ediyor sonra..
Bloga kitap arşivi yapmak lazım..

Para kazanmak için çalışmak üstelik bi de "kariyer" için şevkle çalışmam lazım
:((
Çocuk evde ekmek bekler :))

Yazmam,çok yazmam lazım..İnsanlar öykü bekler :)

Bi sürü içilecek şarap,izlenecek film ve düşünülecek konuşmalar var..

Terziye gitmem lazım yarın..Etek boyunda oynama yaptım...

Hayatımı seviyorum :))

Şimdi oksijen alıp aldığım oksijeni sigara ile kirletmem lazım.. İyi akşamlar...

Merak edene dipnot:Resimdeki herşey benim..Resim Lunawar'a ait efenim..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çocuğuna kurban:))

Umudum dedi ki...

yaradana hayran :))

biberli dedi ki...

dışarıda kar yağıyor umud, yazında ise bir yaz mevsimi...valla yapılacak çok iş var değil mi? daha hayata yayılınacak, falalr bakılacak, umut edilecek, luna'dan yarın alınacak haberle ağlanacak...ooo çok çalışmamız gerek çok...

not: ne kariyeri yaa? sen ve kalmin nerdesin kariyer orda..anladın ne dediğimi sen? ;)

Umudum dedi ki...

anlamak için biraz çaba lazım zira kalmin demişsin...aramızdaki güçlü bağı bilenler bunun aramızda özel bi anlamı olduğunu düşünecekler.yormasak onları..ahali Kalem o kalem!
:)
ben seni konuşmasanda anlıyorum bebek!
seviyorum demiş miydim??