28 Aralık 2009 Pazartesi


Burnumun ucunda eskiden gelen bir koku var..Günlerdir hissediyorum bunu, öyle sinsi ki kalabalıkta hiç yok gibi saklanıyor adeta..

Ama açayım kitabımı , sigaramı yakayım düşünürken yada filmin en keyifli sahnesinde deli gibi kendi kendime tepetaklak düşerken koltuktan gülmekten aa! bakıyorum orda..Sinsi dedim ya..

Nasıl anlatsam?
Hep yanıbaşımdaymış da ben durunca o da ben burdayım hiçbir yere kaybolmadım diyor sanki..

Deliriyor muyum dersin? :)

Ama öyle güzel kokuyor ki meret!!!
.....
Beğeni notu:Resim benim :)

3 yorum:

biberli dedi ki...

fotoyu sevdim ama yazıyı daha çok sevdim...
okurken senin şaşırmış suratın geliyor gözümün önüne, çok gülüyorum :)

lunawar dedi ki...

burun tatlı cadı gibi.. tiki tiki..

Umudum dedi ki...

cadıyım evek tatlı kısmı senden cabası olsun luna'cım..